Odpowiedz 

Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Buda dla psa
05-09-2011, 21:11
Information Buda dla psa
Witam wszystkich serdecznie Smile

Z tej racji że jestem nowy użytkownikiem tego forum, chciałbym na początku gorąco się przywitać. Założyłem tutaj konto ponieważ bardzo lubię samodzielnie bawić się w majsterkowanie, o tyle na ile pozwala mi wolny czas którego mam niezbyt dużo, ponieważ studiuję i pracuję także jest z nim dosyć ciężko.

Ale dosyć o mnie Tongue Chciałbym się z wami podzielić moim nowym pomysłem jakim jest drewniana, ocieplana buda dla psa. Wszystko wymyśliłem i wykonałem samemu. Powiem wam jednak że łatwo nie było i miałem troszeczkę problemów, które po dłuższym pogłówkowaniu dały się rozwiązać . Zapomniałem wam powiedzieć że z zawodu nie jestem stolarzem także mi się nie dziwcie. Jest nim mój ojciec i wszystko co jest z tym związane i co potrafię to jego zasługa Smile

W załącznikach przesyłam zdjęcia budy - proszę o komentarze czy się nadaje. Heh...tylko nie krytykujcie za mocno bo jak napisałem powyżej - to nie mój zawód heh...

A oto projekt (w dużym dużym skrócie - oczywiście mojego autorstwa) budy dla psa:
- wysokość 1 m
- szerokość 70 cm
- długość (dach) 130 cm
- ocieplana - styropian 4 + płyta pilśniowa od środka
- dach pokryty zielonym gontem
- kolor: machoń + 3 warstwy lakieru
- Połączenia - klej + gwoździe + wkręty do drewna

Zapomniałem przeprosić za złą jakość zdjęć ponieważ zrobiłem je komórką jak szaro już było - postaram się jak najszybciej wstawić nowe - ,, normalne" Smile Heh..a ROLAND to imie mego psa - niemieckie heh Tongue[/font]

No nic to się już dosyć rozpisałem - proszę o komentarze. W razie pytań proszę pisać a na pewno odpowiem Smile

Zapomniałem jeszcze napisać - hmm....tak się zastanawiałem ile mogę za nią dostać zł?? Hmm...jak myślicie?? Smile
Życzę miłego oglądania Smile Narazie Smile
Oto zdjęcia Tongue

Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
05-09-2011, 21:28