Odpowiedz 

Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Pozycjonowanie strony
17-08-2011, 14:57
Pozycjonowanie strony
Witam,
patrząc ostatnio co się dzieje na forum, pomyślałem że stronie przydało by się pozycjonowanie. Wcale się nie myliłem, po wpisaniu frazy "majsterkowanie", "elektronika", "majsterkowanie elektronika", w Google strony nie było widać na pierwszej stronie, ani na drugiej... jedyne co jeszcze ratuję oglądalność to kurs podstaw elektroniki - pierwsze miejsce w wyszukiwarce Google. A więc wracając do sedna, może przydałoby się jakieś pozycjonowanie? Są osoby oferujące to za darmo, jest tylko jeden mały haczyk - wystarczy gdzieś w stopce umieścić link do ich strony.

Jestem webmasterem i programistą PHP od kilku lat, znam się na tym dobrze. Z własnego doświadczenia wiem, że pozycjonowanie to klucz do sukcesu. Jak już napisałem, jestem programistą PHP, więc mogę coś czasami pomóc przy stronie.

Niech administrator nie bierze moich słów za złe zdanie o nim, lub jako krytykę, po prostu chcę aby rozwój strony był szybszy. Smile

Pozdrawiam,
hazor90.

Grafika 2D, Modele 3D twoich projektów, Projektowanie stron WWW oraz programowanie aplikacji web
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
17-08-2011, 20:48
RE: Pozycjonowanie strony
Witam,

Problem w tym, że na pozycjonowanie trzeba albo dużo czasu albo pieniędzy. Parę razy dodawałem stronę do rożnych katalogów czy wstawiałem linki na forach, ale albo cudownych efektów to nie dawało, albo było bardzo krótkotrwałe. Myślę, że w tym pozycjonowaniu za darmo przeważnie jest haczyk - niestety pozycjonowanie działa tak, że jeśli na stronie są linki do innych stron to oddaje ona część swojej "mocy", więc kilka linków przychodzących + kilka wychodzących przeważnie bilansuje się na zero lub jeszcze gorzej...