Odpowiedz 

Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Łóżko DIY - pytanie o złożenie i materiały
11-05-2014, 13:55 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 11-05-2014 20:24 przez Miszka.)
Łóżko DIY - pytanie o złożenie i materiały
Witajcie,

To mój powitalny post i od razu pytanie o projekt DIY łóżka dwuosobowego.

Projekt na zdjęciach. Jako, że nie mam doświadczenia w tej dziedzinie bardzo proszę o pomoc i sugestie jak złożyć takie łóżko w jedną służącą wiele lat całość. Jakich połączeń użyć, materiałów (chciałbym lite drewno), aby nie rozleciało się po paru nocach. Byłoby dobrze gdyby plecy można łatwo zdemontowywac

Materac 140x200, na ramę pójdzie podwójne dno z Ikei (też pytanie jak je przymocować).

Z wymiarowaniem i wykończeniem sobie myślę poradzę, gorzej z tym jakich użyć wkrętów, śrub, kołków...

W dolną ramę będą wmontowane szuflady na szynach kołowych.        
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
15-05-2014, 13:49
RE: Łóżko DIY - pytanie o złożenie i materiały
Wybacz, że mój post nie w temacie, ale rysunki z jakiego programu?
(czy to w paincie skleiłeś?)

Świeżość powietrza przez nawiewniki.
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika
16-05-2014, 08:07
Użyłem program Sketch Up.

A coś w temacie jesteś w stanie dodać?
17-11-2014, 14:33
Chciałem skorzystać z okazji i zapytać się Was o łóżko zrobione z palet. Chciałabym takie wykonać, zastanawiam się jednak jak poszczególne elementy zostały ze sobą połączone? Wykonywał ktoś z Was takie łóżko?        
17-11-2014, 17:00
Na drugim zdjęciu chyba wielkiej filozofii nie ma. Palety + materac. Podwieszana wersja budzi moje wątpliwości.
No chyba, że łóżko ma służyć jedynie do spania Wink
27-11-2014, 12:49
No podwieszana wersja ładnie wygląda lecz podejrzewam, że musi to być przytwierdzone do ściany bo można polatać po pokoju. Big Grin Ja moje zrobiłem za pomocą materiałów z Biuro Styl. Wszystko tam mają co potrzeba.
28-11-2014, 17:45