Odpowiedz 

Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Słuchawki, zmiana głośniczków
05-05-2014, 15:41
Słuchawki, zmiana głośniczków
Witam,

Nie znam się na takich rzeczach. Chciałbym więc zasięgnąć rady Shy

Potrzebuje dwa modele słuchawek do telefonu z mikrofonem i głośniczkami takimi, żeby były w miarę głośne (Było je słychać bez wkładania bezpośrednio do ucha) Czyli dźwięk i mikrofon idą z tego samego wyjścia jack. Muszą być jednak jak najbardziej płaskie. Chcę zrobić zestaw do kasku który przyczepie pod piankę przy uchu. Następnie takie słuchawki podłączam pod telefon.

Jako, że takie słuchawki są drogie a mam sporo dousznych których nie używam. Wpadłem na pomysł żeby kupić tanie słuchawki nauszne np. coś w tym stylu : KLIK

Wymontować/odciąć z nich głośniczki i przylutować zamiast tych dousznych które są przy telefonie. Klik

Teraz pytanie czy to ma sens ? Będzie to działać ? Smile
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
14-11-2020, 00:23
RE: Słuchawki, zmiana głośniczków
Moim zdaniem lepiej jest słuchać muzyki na słuchawkach, to daje więcej intymności i komfort innym.
14-11-2020, 02:13
Jeśli chodzi o tego typu sprzęt, to najważniejsze jest aby wybrać coś wystarczająco dobrej jakości. Mi bardzo zależy nie tylko na tym aby sprzęt działał długo (chociaż to dla mnie jest też ważne). Najważniejsze jest jednak aby sprzęt oddawał jak najlepszy jakościowo dźwięk. Na stronie: http://bangolufsen.pl/ można znaleźć właśnie takie artykuły w konkurencyjnych cenach i dużym wyborze. Nie dość, że będziesz więc mieć taki sprzęt jaki chcesz, będzie on też konkretny, mocny i na pewno tutaj za niego nie przepłacisz.
19-01-2021, 19:21
Przyjrzyj się ofercie słuchawek Zealot https://tugsm.pl/akcesoria/sluchawki Mają bardzo dobre opinie, a tu w sklepie tugsm.pl wybierzesz je w dobrej cenie. Dużo rzeczy już tu zamówiłam. Fajnie się kupuje, mnóstwo pomysłów, jak szukasz prezenty. Gorąco polecam.
Odpowiedz