Odpowiedz 

Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Dziura w drzwiach wewnętrznych
26-01-2014, 17:02
Dziura w drzwiach wewnętrznych
Witam!

Jestem studentem i nie stać mnie na nowe drzwi a w starych jest dziura i jak ją załatać i zamaskować żeby właściciele mieszkania nie poznali się? Drzwi są ze sklejki, w srodku jest wypelnienie tekturowe.[img][Obrazek: out.php?i=705682_2014-01-26-15.58.07.jpg][/img]
Proszę o pomoc.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
28-01-2014, 21:37
RE: Dziura w drzwiach wewnętrznych
Jedyne co mi przychodzi do głowy to:
Zrobić coś na wzór kartonu w drzwiach (wypełnienie i "usztywnienie") następnie z drewna np sklejka modelarska wyciąć "łatę" i przykleić na to wszystko (cały kwadrat wew drzwi w którym jest dziura) przykleić okleinę pasującą do reszty drzwi.
29-01-2014, 17:52
osobiście myślałem najpierw nad pianką montażową niskoprężną, a potem na to okleina ale Twój pomysł jest również dobry. Dziękuje za pomoc Smile
30-01-2014, 00:34
Pianka nawet nisko sprężona cóż upierdoli wszystko i może co nie co po rozprężać, co prawda moje rozwiązanie kłopotliwe ale "czystsze" i bardziej "kontrolowana" .
31-01-2014, 17:31
Nie lepiej zapłacić, jak się coś popsuło?
Masz takie umiejętności, że spodziewasz się, że właściciele mieszkania się nie zorientują, że tam była demolka?

http://www.PanFleks.pl - niezależny blog dla majsterkowiczów.
Testy narzędzi, projekty i porady.
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika
03-03-2014, 21:18
Zrób dziurę na wylot i powiedz że to wejście dla kota. A tak na serio kup nowe cena 200-300 zł w markecie

Domki ogrodowe
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika
05-01-2017, 09:47