Odpowiedz 

Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ciekawe szkolenia?
07-11-2018, 17:01
Ciekawe szkolenia?
Bierzecie udział w szkoleniach z oprogramowania? Ja ostatnio byłem na http://emt-systems.pl/oprogramowanie-siemens-nx.html i musze przyznać, że jedno z lepszych szkoleń w jakich brałem udział. A Wy możecie coś polecić?
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
27-11-2018, 10:20
RE: Ciekawe szkolenia?
Ja zazwyczaj nie biorę. Jestem formą samouka. Idzie nowe pokolenie które od początku potrafi ze sprzętem więcej niż my. Trzeba kursami ewentualnie nadganiać.
27-11-2018, 10:37
Nie przepadam za szkoleniami, nigdy nie chce mi się nadążać za tym co jest na tablicy. Kursy internetowe to jest coś. Wygodne i bardziej treściwe niż kilka lat studiów.
27-11-2018, 12:47
Teraz właśnie odbywam mały kurs z Photoshopa na http://na-tapecie.pl/ i muszę przyznać że jestem pozytywnie zaskoczona, sporo można się nauczyć, jasno jestem tam prowadzona krok po kroku Smile
27-11-2018, 13:21
Widziałem że Info Market ostatnio poruszał ten temat i faktycznie studia są teraz niezbyt opłacalne. W szczególności informatyczne. Bardziej liczy się portfolio, umiejętności itd które można zdobyć na różne sposoby.
27-11-2018, 13:30
Też uważam że najlepiej samemu know now ogarniać i nie mieć z niczym problemu. Studia dużo kosztują, za tą kasę można zaliczyć na prawdę dużo kursów i szkoleń, które dadzą więcej przydatnej wiedzy.
28-01-2019, 12:17