Odpowiedz 

Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
RE: Przepisy na zdrowie - From #18624
26-06-2018, 14:32
RE: Przepisy na zdrowie
Staram się kontrolować, co jem, aby mi nie zaszkodziło. Nawet jak wybieram się z mężem do lokalu, to dość dokładnie studiuję menu. Jedną z kuchni, która najbardziej mi odpowiada, prowadzi Restauracja Akademia. Bywamy czasem w Warszawie i wtedy gościmy w tym lokalu. Polecam szczególnie z dań obiadowych policzki wieprzowe w sosie grzybowym z kaszotto. Warto również dobrać jakieś odpowiednie wino.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
10-07-2018, 08:43
RE: RE: Przepisy na zdrowie - From #18624
jednym z dobrych sposobów na kontrolowanie zdrowia są testy wydalnościowe serca w tej klinice kardiologii w Warszawie http://premium-medical.pl/aktualnosci/ka...woje-serce w tej klinice kardiologii pracują wykwalifikowani specjaliści którzy bez zadnego problemu zdiagnozują Twoje serce oraz stan zdrowia.
07-08-2018, 09:52
Cześć! Od dłuższego czasu mam problemy ze stawami, żaden suplement do tej pory mi nie pomógł, ale wertując ostatnio w internecie w poszukiwaniu pomocy natrafiłam na same pozytywne komentarze na temat suplementu diety Omega Marine Forte+. Chyba skuszę się na zakup opakowania na próbę, a ktoś z Was może już stosował? Polecacie? Jestem ciekawa czy przynosi efekty.
14-08-2018, 21:43
Według mnie nie ma dobrego przepisu na zdrowie - dowodem jest mój dziadek, który nie pił, nie palił i zdrowo się odżywiał a problemy z sercem i tak ma. I to nie małe. Chociaż wiem, że najlepszy kardiolog Warszawa przyjmuje w klinice kardiologicznej premium medical, nie jestem w stanie go tam zabrać, gdyż dzieli nas zbyt wiele kilometrów. Żałuję, że nie jestem w stanie dać mu tak dobrej opieki, jaką zapewniłaby ta klinika kardiologiczna.
10-10-2018, 16:16