Odpowiedz 

Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wybór szkoły
20-03-2011, 00:47
Wybór szkoły
Witam mam 13 lat jestem zapalonym majsterkowiczem robiłem różne rzeczy np katapulta o wysokosci 1 m bawiłem sie tak ze wodorem ale lubie konstruowac rózne przydatne rzeczy np silnik bez paliwa na powietrze mam projekt ale nie wiem co dalej moze ktos podpowie jestem w 1 gim mam dobre stosunki z facetem od fizyki mam na koncie też kusze wbijającą sie w sciane i wiele róznych rzeczy popieram bardzo te forum bo jest ich mało gratuluje pomysłu prosze o podpowiec do jakiego liceum isc albo gdzies podpowiadam że jestem słabym uczniem więc cięzko ale jezeli warto to wezme sie w szkole prosze o podpowiedz z góry dzięki
P.S
ortografia to nie jest moja specialnosc sorki Blush
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
20-03-2011, 11:16
RE: szkoły
Masz dopiero 13 lat więc zapewne jesteś w pierwszej gimnazjum więc droga do liceum jeszcze długa. Jeśli chodzi o szkołę to możesz iść jeszcze do technikum lub do szkoły zawodowej po liceum nic nie masz by zdobyć zawód musisz iść na studia a po technikum masz już zawód i jeśli chcesz możesz uczyć się dalej, szkoła zawodowa uczy cię zawodu lecz po jej ukończeniu nie możesz studiować. Myślę że powinieneś wybrać kierunek który będzie cię najbardziej interesował najlepiej by było to właśnie technikum lub liceum bo jeśli dany kierunek naprawdę cie wciągnie i będziesz czuł że to jest to co chciał byś robić w przyszłości to będziesz mógł się uczyć dale czyli pójść na studia.
Ja dwa lata temu podjąłem decyzję pójścia do technikum informatycznego i nie żałuje ale czy będę studiował jeszcze nie wiem.

[Obrazek: 1013595477490e8d1ba3406.gif]...już trzeci raz docinam tą samą deskę i ciągle jest za krótka...
20-03-2011, 20:17
dzięki wielkie za odp bo jestem kompletnie zdezorientowany ale nasunełes mi tok myslenia i z mojego punktu widzenia musze wziasc sie do nauki jeszcze raz dzieki Smile
20-03-2011, 20:59