Ankieta: Czy opłaca sie robić stół bilardowy niz kupić gotowy ?
Ankieta jest zamknięta.
TaAK, opłaca się 66.67% 4 66.67%
NIE, nie opłaca się 33.33% 2 33.33%
Razem 6 głosów 100%
*) odpowiedź wybrana przez Ciebie [Wyniki ankiety]

Odpowiedz 

Ocena wątku:
  • 1 Głosów - 5 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Stół Bilarowy
20-01-2011, 21:51
Stół Bilarowy
Witam, Wpadłem na pomysł aby zbudować własny stół do bilarda i mam parę pytań związanych z tym, czy podał by mi ktoś jakiś rysunek techniczny takowego stołu albo konstrukcje oraz na co trzeba zwrócić uwagę przy budowie, dodam, że jestem stolarzem i posiadam własną stolarnie i własny materiał a i na podkład do stołu panuje użyć płyty MDF
Pozdrawiam i proszę o podpowiedzi oraz własne myśli na ten temat Wink
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
21-01-2011, 18:14
RE: Stół Bilarowy
Witam,

Jeśli potrafisz zrobić lepiej i taniej (wliczając koszt własnej pracy) niż 1500zł, to można powiedzieć, że się opłaca, bo właśnie w takiej cenie można na Allegro znaleźć najtańsze stoły bilardowe Smile

Na Wikipedii ładnie opisana jest budowa i wymiary stołu, można od tego zacząć - http://pl.wikipedia.org/wiki/St%C3%B3%C5%82_bilardowy

Pozdrawiam.
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika
23-01-2011, 14:26
a jakieś dokładniejsze rysunki ktoś ma może ? pod jakim kątem i z czego najlepiej wykonać bandy ?
24-01-2011, 17:20
Tutaj jest dosyć dokładny opis wykonywania stołu (po angielsku, ale nawet zdjęcia i neiwielkie zrozumienie tekstu mogą sporo dać):
http://www.bestbilliard.com/resources/buildtable.cfm
Tutaj jeszcze jeden podobny artykuł:
http://ourhouse.ninemsn.com.au/ourhouse/...05/544.asp
16-02-2011, 21:53