Odpowiedz 

Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kontownik ceownik itp
29-12-2010, 20:36
Kontownik ceownik itp
mój ojciec zrobił ścianę z paneli ściennych i w kątach ścian muszę wstawić takie ćwierć wałki na na górze kontowniki czym to przymocować jest jakiś klej czy gwoździe ale chyba gwoździe będzie widać?? co polecacie nie znam się 1 raz takie coś robię.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
29-12-2010, 21:22 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 29-12-2010 21:22 przez juniorK.)
RE: Kontownik ceownik itp
ja mam na kazdym rogu i pod sufitem styropianowe cwiercwałki z tego co pamietam mocuje sie to za pomoca kleju np. do styropianu.
30-12-2010, 20:13
Witam.
Też mam panele na suficie i na ścianach, nie polecam jakiś tanich, uniwersalnych klejów. Właśnie takim klejem miałem wszystkie listwy przymocowane i co po ok. roku listwy zaczęły odpadać. Proponuje małe gwoździki może nie ładnie to wygląda ale będzie się trzymało.
Pozdrawiam.
30-12-2010, 20:44
Jezeli te cwiercwałki sa z drzewa to jak najbardziej gwozdzikami, ale jezeli ze styropianu to typowy klej np. do kasetonów bez problemu bedzie to trzymał na bardzo długi czas. U mnie juz 5 lat listywy sie na takim kleju trzymaja. pozdrawiamWink
06-03-2011, 13:52
rownież poszukuje takiej informacji jak masz coś podziel się
08-03-2011, 09:29