Odpowiedz 

Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jak frezarka ?
28-10-2010, 18:18
Jak frezarka ?
Witam zastanawiam się nad kupnem frezarkiHuh
Pierwsza to niebieska profesjonala linia Boscha model KGF 600.
Wszytko fajnie tylko martwi mnie małamoc 600w Sad
a drugi model to frezarka Skill Masters niby tez profesjonalna. Model 1830 AD 1100W, a wiec silnik prawie 2 razy wiekszy.
Za boscha zapłace 560 zł a za skila mniej bo 270 zł. dodam ze gwarancja boscha to 3 lata a skila 2.
jestem amatorem jednak jesli sie sprawdze w tego typu majsterkowaniu to chcialbym robic bardziej intensywnie.

Prosze o pomoc w wybraniu jedej z tych dwoch oraz podaniu ewentualnie w tym przedziale cenowym swojego typu frezarki ktora mozecie mi polecic.
Dziękuje za odpowiedziRolleyes
PozdrawiamSmile
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
31-10-2010, 12:43
RE: Jak frezarka ?
Witam,

Właścicielem Boscha i Skila jest ta sama firma. Generalnie Boscha promują jako droższą, a Skila jako tańszą markę. Generalnie jednak i jedne i drugie powinny trzymać dobry poziom, na pewno lepszy niż chińczyki "no name".

Myślę, że na początek Skil był by dobry - mocniejszy, no i nieco ponad dwa razy tańszy. A jeśli spodoba Ci się zabawa i będziesz pewny, że chcesz dużo frezować, kupisz coś z lepszej firmy.

Pozdrawiam.
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika
31-10-2010, 15:07
Dzięki za odpowiedź Smile Czekam też na inne odpowiedzi.
A napisałeś że to lepsze na pewno niż inne chińczyki ale dwa dni temu przyszła mi wyrzynarka SKIL MASTERS 4585
http://allegro.pl/wyrzynarka-4585-ma-710...32831.html
i na niej pisze że wyprodukowano w Chinach. Co o tym myślisz ? Czy według Ciebie mimo że to Skil, a na dodatek niby z linii masters (profesjonalna) to czy to narzędzie jest zrobione gorzej i z gorszych materiałów niż ta sama wyrzynarka wyprodukowana w fabryce w Europie ?
31-10-2010, 16:09