Forum Majsterkowicza
RE: Przepisy na zdrowie - From #18624 - Wersja do druku

+- Forum Majsterkowicza (http://forum.majsterkowicza.pl)
+-- Dział: Inne (/forum-12.html)
+--- Dział: Kosz (/forum-17.html)
+--- Wątek: RE: Przepisy na zdrowie - From #18624 (/thread-33839.html)

RE: Przepisy na zdrowie - benek - 26-06-2018 14:32

Staram się kontrolować, co jem, aby mi nie zaszkodziło. Nawet jak wybieram się z mężem do lokalu, to dość dokładnie studiuję menu. Jedną z kuchni, która najbardziej mi odpowiada, prowadzi Restauracja Akademia. Bywamy czasem w Warszawie i wtedy gościmy w tym lokalu. Polecam szczególnie z dań obiadowych policzki wieprzowe w sosie grzybowym z kaszotto. Warto również dobrać jakieś odpowiednie wino.

RE: RE: Przepisy na zdrowie - From #18624 - laura2 - 10-07-2018 08:43

jednym z dobrych sposobów na kontrolowanie zdrowia są testy wydalnościowe serca w tej klinice kardiologii w Warszawie http://premium-medical.pl/aktualnosci/kardiolodzy-warszawa-zadbaj-o-swoje-serce w tej klinice kardiologii pracują wykwalifikowani specjaliści którzy bez zadnego problemu zdiagnozują Twoje serce oraz stan zdrowia.

RE: RE: Przepisy na zdrowie - From #18624 - benek - 07-08-2018 09:52

Cześć! Od dłuższego czasu mam problemy ze stawami, żaden suplement do tej pory mi nie pomógł, ale wertując ostatnio w internecie w poszukiwaniu pomocy natrafiłam na same pozytywne komentarze na temat suplementu diety Omega Marine Forte+. Chyba skuszę się na zakup opakowania na próbę, a ktoś z Was może już stosował? Polecacie? Jestem ciekawa czy przynosi efekty.

RE: RE: Przepisy na zdrowie - From #18624 - witek695 - 14-08-2018 21:43