Forum Majsterkowicza

Pełna wersja: Dziura w drzwiach wewnętrznych
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam!

Jestem studentem i nie stać mnie na nowe drzwi a w starych jest dziura i jak ją załatać i zamaskować żeby właściciele mieszkania nie poznali się? Drzwi są ze sklejki, w srodku jest wypelnienie tekturowe.[img][Obrazek: out.php?i=705682_2014-01-26-15.58.07.jpg][/img]
Proszę o pomoc.
Jedyne co mi przychodzi do głowy to:
Zrobić coś na wzór kartonu w drzwiach (wypełnienie i "usztywnienie") następnie z drewna np sklejka modelarska wyciąć "łatę" i przykleić na to wszystko (cały kwadrat wew drzwi w którym jest dziura) przykleić okleinę pasującą do reszty drzwi.
osobiście myślałem najpierw nad pianką montażową niskoprężną, a potem na to okleina ale Twój pomysł jest również dobry. Dziękuje za pomoc Smile
Pianka nawet nisko sprężona cóż upierdoli wszystko i może co nie co po rozprężać, co prawda moje rozwiązanie kłopotliwe ale "czystsze" i bardziej "kontrolowana" .
Nie lepiej zapłacić, jak się coś popsuło?
Masz takie umiejętności, że spodziewasz się, że właściciele mieszkania się nie zorientują, że tam była demolka?
Zrób dziurę na wylot i powiedz że to wejście dla kota. A tak na serio kup nowe cena 200-300 zł w markecie
JA miałem podobnie tylko, że chodziło o drzwi kuchenne. Zamówiłem bardzo fajne drzwi ze strony http://www.klaczak.com.pl/oferta/drzwi/przesuwne Drzwi okazały się strzałem w 10. Oszczędziłem sporo miejsca i wszyscy zachwalali ich wygląd ale niestety do czasu. Na pierwszej wizycie rodziców zostały zniszczone. Okazało się, że były tak ładne, że buldog moich rodziców nie mógł się od nich odczepić i to dosłownie. Wbił się w nie swoim wielkim pyskiem i można powiedzieć, że wylądował w kuchni. Mówię wam dramat.
nie da rady chyba zrobić tego tak by nie było widać Wink

this contact form